O mnie

Moje zdjęcie
tak bardzo pragnę szczęścia ..

wtorek, 26 czerwca 2012

Potrzebuję waszej rady !

Postanowiłam wykonywać a6w. Od samego początku widzę że te ćwiczenia są dla mnie za trudne. Robię tylko połowę z nich, do tego niedokładnie, ale strasznie boli mnie przy tym kręgosłup. W ogóle nawet nie potrafię wykonać niektórych. Podobno trzeba wtedy robić dłuższe przerwy między ćwiczeniami.. ale to mi nic nie pomaga. Tak samo rozciąganie itp. Dzisiaj byłby 9 dzień, ale czuję że nie dam rady. Nie mam na tyle mocnych mięśni ani kondycji do tego. Nie wiem czy mam dalej się z tym męczyć? Czy może zastąpić a6w czymś innym? Albo w ogóle sobie odpuścić tego typu ćwiczenia? .
Pomóżcie, proszę .. 

6 komentarzy:

  1. cześć motylku! :*.
    spokojnie, na początku boli, ale z czasem jest świetnie! Efekty już koło 10 dnia. Ja dotrwałam do 16 dnia, ale potem nie, booo.. leniwa jestem :c teraz wakacje, więc zacznę od początku.
    Było to 16 dni, a gdy się rozbieram, kumpele mi mowią, że mam mięśnie ;))

    polecam i zapraszam do siebie :*

    http://motylkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiem, są trudne te ćwiczenia, zwłaszcza jak jesteśmy nie rozciągnięte i mamy słabe mięśnie brzucha.. ale z czasem to minie.. Tylko nie nadwyrężaj kręgosłupa, bo wtedy kapa będzie..:) Rób nawet połowe na początku, musisz się rozgrzac... Ja chyba też zacznę, efekty są po tym niezle..:) trzymam kciuki za Ciebie..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również cholernie bolał przy tych ćwiczeniach kręgosłup , oraz łapały mnie straszne zakwasy. Po 2 tyg odpuściłam sobie i odetchnęłam. Skoro takie ćwiczenia są dla Ciebie uciążliwe zamień je może na skakankę lub hula-hop. To na pewno równie dobrze działa na sylwetkę a nie obciąża stawów. Ważne że masz zapał do ćwiczeń , to najważniejsze. Trzymaj się chudziutko ;) Blacksherry

    OdpowiedzUsuń
  4. no i chyba sobie odpuszczę. Naprawdę nie daję rady.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też na sam początek przez dwa tygodnie polecam godzinę dziennie na skakance i brzuszki, tak po 40 rano i wieczorem i z każdym dniem zwiększaj o 5 sztuk rano i wieczorem. Po dwóch tygodniach nie będziesz już miała takiego problemu z a6w :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ćwiczę a6w też boli mnie kręgosłup.Są to bardzo ciężkie ćwiczenia,ale są efekty.Nie poddawaj się mimo bóli i braku sił na te ćwiczenia.

    smutna-nastolatkaa.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń